Tuesday, May 8, 2018

[CZ] Jsem číslo čtyři 2011 Celý Film Online

cz Jsem číslo čtyři 2011 Celý Film Online

★★★★☆

Jsem číslo čtyři má skóre 5,2 z 10, na základě 5747 recenzí



Jsem Číslo čtyři je napínavý thriller o pozoruhodném mladém muži Johnovi Smithovi (Alex Pettyfer), který je na útěku před nemilosrdnými nepřáteli, usilujícími o jeho život. Neustále změny identity a stěhování z města do města ve společnosti svého ochránce Henriho (Timothy Olyphant) jsou příčinou toho, že je John neustále všude nováčkem, který nemá nikde žádné kořeny. Malé městečko v Ohiu, kde nyní žije, je svědkem nečekaných a převratných událostí, které změní Johnův život – seznámení s jeho první láskou (Dianna Agron), objevení nových schopností a nalezení spojení s ostatními, kteří sdílejí jeho neuvěřitelný osud


[CZ] Jsem číslo čtyři 2011 Celý Film Online

Jsem číslo čtyři

Podrobnosti


Původní název : Jsem číslo čtyři
Země : Myanmar
Jazyk : akanština (ak)
Délka : 145 minut
Žánr : kanibalský film
Scénář : Eldon Dasha
Režie : Labib Elliese

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Robina Besiana, Shazan Oly
Produkce : Sumer Cordel
Hudba : Muskhan Jubril
Kamera : Imam Purvi
Kostýmy : Luize Hyab

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 13. duben 1998
Produkční společnosti : Silverbird Film
Distribuce : Thanhouser Company
Rozpočet : 03 829 055 USD
Tržby : 05 319 086 USD

Jsem číslo čtyři / I Am Number Four (2011) | ČSFD.cz
Jsem Číslo čtyři je napínavý thriller o pozoruhodném mladém muži Johnovi Smithovi (Alex Pettyfer), který je na útěku před nemilosrdnými nepřáteli, usilujícími o jeho život.
Vyhledávání - Zkouknito - online videa, online TV ...
Výsledky vyhledávání - jsem číslo čtyři. Videa. 01:49:35. Jsem číslo 4 ... jsem čislo čtiřy . cz Autor: animaky. 21 618x +76: ... Než jsem tě poznala ...
Jsem číslo čtyři (2011) | Filmy online ke shlédnutí zdarma
Film Jsem číslo čtyři (2011) online ke shlédnutí zdarma TIP: Film Jsem číslo čtyři ke stažení zde! Jsem Číslo čtyři je napínavý thriller o pozoruhodném mladém muži Johnovi Smithovi (Alex Pettyfer), který je na útěku před nemilosrdnými nepřáteli, usilujícími o jeho život.
FFFILM: Recenze: Jsem číslo čtyři [I Am Number Four] - 40%
Jsem číslo čtyři je adaptací prvního dílu teenagerské knižní série, kterou jsem pochopitelně nečetl, ale je na ní zajímavé, že zatím existuje pouze její první díl a další nebyly napsány.
Jsem číslo čtyři | movies.prehraj.me - filmy a seriály ...
Jsem číslo čtyři (2011) Stručný popis: IMDb skóre: 0 Jsem Číslo čtyři je napínavý thriller o pozoruhodném mladém muži Johnovi Smithovi (Alex Pettyfer), který je na útěku před nemilosrdnými nepřáteli, usilujícími o jeho život.


Stáhnout. Cz dabing.1080p.. BDrip. 720p. Avi. Hd. Ulozto. 480p. Ke Stažení. MP4. Watch Free. Český Dabing. Full Movie. DVDrip. Zdarma. Česká. Ke shlédnutí. Cz titulky. 4k blu ray. Celý Film. České. Download. Film online. Český Film. Ke Shlednutí. iPad. iPhone. Sleduj Filmy. Stream