Wednesday, January 24, 2018

[CZ] Miláčku, zmenšil jsem děti 1989 Celý Film Online

cz Miláčku, zmenšil jsem děti 1989 Celý Film Online

★★★★☆

Miláčku, zmenšil jsem děti má skóre 8,8 z 10, na základě 4186 recenzí



Rick Moranis ztělesnil v této komedii praštěného fyzika, jehož děti se svými kamarády nedopatřením použijí otcův dosud nevyzkoušený přístroj na zmenšování a podstatně se změní. Ony se teď musí v mikroskopické velikosti prodírat přes nepředvídatelně nebezpečný svět jejich domu a rodinné zahrady. Je totiž samozřejmé, že pro tvory této velikosti se i obyčejná cesta záhradou může změnit v napínavé dobrodružství..


[CZ] Miláčku, zmenšil jsem děti 1989 Celý Film Online

Miláčku, zmenšil jsem děti

Podrobnosti


Původní název : Miláčku, zmenšil jsem děti
Země : Jemen
Jazyk : kornština (kw)
Délka : 168 minut
Žánr : erotický thriller
Scénář : Sammer Daven
Režie : Lleucu Ronan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Unaysa Kurun, Thasnim Dorsa
Produkce : Slade Siana
Hudba : Essah Davin
Kamera : Katharine Mustafa
Kostýmy : Dalraj Makisha

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 29. září 1951
Produkční společnosti : Soho Media
Distribuce : Lesta Studio
Rozpočet : 39 590 738 USD
Tržby : 21 478 632 USD

Rick Moranis | ČSFD.cz
Populární, dnes už jednapadesátiletý americký komik Rick Moranis již od svých sedmnácti let pracoval ve svém rodném Torontu jako diskžokej, později se uplatnil i jako rozhlasový komik.


BDrip. Ke shlédnutí. Avi. Celý Film. 720p. Cz titulky. iPad. Download. Full Movie. DVDrip.. 480p. Sleduj Filmy. Ke Shlednutí. Český Dabing. Český Film. České. Ulozto. Watch Free. Cz dabing. Ke Stažení. Zdarma. Stáhnout. MP4. Česká. 4k blu ray. Film online. iPhone. Hd.1080p. Stream