Tuesday, December 12, 2017

[CZ] Můj týden s Marilyn 2011 Celý Film Online

cz Můj týden s Marilyn 2011 Celý Film Online

★★★★☆

Můj týden s Marilyn má skóre 6,9 z 10, na základě 8965 recenzí



Film Můj život s Marilyn Monroe nabízí neobvykle intimní pohled na hollywoodskou ikonu a její spontánní emotivní vztah s mladým mužem, který jí rozuměl víc než kdokoliv jiný. Začátkem léta 1956 vkročila americká herečka Marilyn Monroe poprvé na britskou půdu. Během svatební cesty s manželem Arthurem Millerem, známým americkým dramatikem, přijela Monroe do Anglie natáčet snímek Princ a tanečnice. To samé léto se třiadvacetiletý Colin Clark poprvé v životě zúčastnil filmového natáčení. Clark, čerstvý absolvent Oxfordu, měl ambice stát se filmovým režisérem, ale zatím se musel spokojit s drobnými produkčními pracemi. O čtyřicet let později sepsal ve formě deníku svoje zážitky z tohoto natáčení a knihu nazval: „Princ, showgirl a já“. Jenže jeden týden v jeho zápiscích chyběl. Teprve po několika letech Clark prozradil proč.


[CZ] Můj týden s Marilyn 2011 Celý Film Online

Můj týden s Marilyn

Podrobnosti


Původní název : Můj týden s Marilyn
Země : Itálie
Jazyk : čínština (zh)
Délka : 163 minut
Žánr : drama
Scénář : Tacita Rene
Režie : Sreenidhi Isaah

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Tishan Avijot, Anzal Surraya
Produkce : Daulton Meltem
Hudba : Deren Davin
Kamera : Matai Zunaira
Kostýmy : Deqa Taskia

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 15. květen 1996
Produkční společnosti : RVK Studios
Distribuce : AB Svensk
Rozpočet : 35 945 841 USD
Tržby : 22 892 602 USD

Můj týden s Marilyn (2011) online ke zhlédnutí - Filmy ...
Film Můj život s Marilyn Monroe nabízí neobvykle intimní pohled na hollywoodskou ikonu a její spontánní emotivní vztah s mladým mužem, který jí rozuměl víc...
Můj týden s Marilyn, Sleduj filmy online zdarma na ...
Popis: Film Můj život s Marilyn Monroe nabízí neobvykle intimní pohled na hollywoodskou ikonu a její spontánní emotivní vztah s mladým mužem, který jí rozuměl víc než kdokoliv jiný.
Můj týden s Marilyn / My Week with Marilyn (2011 ...
Film Můj život s Marilyn Monroe nabízí neobvykle intimní pohled na hollywoodskou ikonu a její spontánní emotivní vztah s mladým mužem, který jí rozuměl víc než kdokoliv jiný.
Můj týden s Marilyn | movies.prehraj.me - filmy a seriály ...
Můj týden s Marilyn ... Film Můj život s Marilyn Monroe nabízí neobvykle intimní pohled na hollywoodskou ikonu a její spontánní emotivní vztah s mladým ...
Můj týden s Marilyn | FILMTORO
Je film Můj týden s Marilyn dostupný online či ke stažení na Netflixu, iTunes nebo Google Play? S českými titulky či dabingem? Máme podrobné srovnání


Zdarma. Avi. Český Film. MP4. Cz dabing. Celý Film. Ke Stažení. Ulozto. Watch Free. Český Dabing. Stáhnout. Film online.. 4k blu ray. Hd. Download. 720p. Stream. BDrip. Ke shlédnutí. 480p. Full Movie. Cz titulky. iPhone. České. DVDrip. Sleduj Filmy. Česká. Ke Shlednutí.1080p. iPad