Sunday, October 22, 2017

[CZ] Já, padouch 2 2013 Celý Film Online

cz Já, padouch 2 2013 Celý Film Online

★★★★☆

Já, padouch 2 má skóre 6,8 z 10, na základě 7977 recenzí



Může být napravený padouch vůbec ještě zábavný? Když vypráví pohádky na dobrou noc? Když už nechce vůbec nic ukrást? Gru naštěstí neskončí jako obyčejný civil, protože v jeho nitru se stále ukrývají schopnosti, které by leckdo rád využil. Jako například šéf mocné Antipadoušské ligy, Silas Velezadek (To příjmení nekomentujte, nemá to rád). Silas sice padouchy všeho druhu hluboce opovrhuje, ale kdo se může do myšlení zlosyna vcítit líp než zlosyn bývalý? A tak vyšle svou nejlepší agentku Lucy Wilde, aby Grua přiměla ke spolupráci. Té se to s pomocí paralyzéru převlečeného za rtěnku podaří a Gru začne na stará kolena páchat dobro. A brzy bude mít plné ruce práce, protože na radaru Antipadoušské ligy se objevil obzvlášť protřelý padouch Eduardo, nevysvětlitelně začali mizet Mimoňové, Margo se zapalují lýtka, Edith je i nadále životu nebezpečná a Agnes se všemožně snaží sehnat taťkovi nějakou mamku. A právě to může být pro Grua ve finále tou největší hrozbou.


[CZ] Já, padouch 2 2013 Celý Film Online

Já, padouch 2

Podrobnosti


Původní název : Já, padouch 2
Země : Belize
Jazyk : slovenština (sk)
Délka : 148 minut
Žánr : erotický thriller
Scénář : Ludovica Josiane
Režie : Celal Rheon

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Jalisa Rubyrose, Neilan Rishanth
Produkce : Estee Prajin
Hudba : Ariel Samrah
Kamera : Ameli Umayyah
Kostýmy : Tatiyana Aide

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 12. prosinec 1928
Produkční společnosti : Se-ma-for
Distribuce : ACT 2
Rozpočet : 83 628 342 USD
Tržby : 51 060 332 USD

Já, padouch - Kinodum.cz
Přehrávač je k dispozici také na telefonu a tabletu. Sledujte Já, padouch online zdarma na Android, iPhone a iPad zařízení s operačním systémem iOS.
Já padouch 3 CZ.avi | Ulož.to
Sleduj online BETA. pouze pro přihlášené uživatele; pro přehrávání je potřeba kredit; po odečtení kreditu sleduj či stahuj video po dalších 24h zdarma
Já-padouch-1-(CZ).avi | Ulož.to
Ulož.to je v Čechách a na Slovensku jedničkou pro svobodné sdílení souborů. Nahrávej, sdílej a stahuj zdarma. Kredit umožní i stahování neomezenou rychlostí.
Vyhledávání - Zkouknito - online videa, online TV ...
Zkouknito je portál, kde můžete sledovat online videa, seriály, televize i webkamery z celého světa.
Já, padouch 3 / Despicable Me 3 (2017) | ČSFD.cz
Bývalý padouch Gru má problém. Mezi prsty si nechal utéct aktuálně nejhledanějšího zlosyna na světě, a tak ho vyhodili z práce v Antipadoušské lize.


Ke Shlednutí. DVDrip. Sleduj Filmy. Download. MP4. Full Movie. iPad. Avi. 4k blu ray. Film online. Stáhnout. Zdarma. 720p. BDrip. Český Dabing. Cz dabing. Stream.. Ke Stažení. Ke shlédnutí. Hd. Celý Film. iPhone. Cz titulky. 480p. Český Film.1080p. Watch Free. Česká. Ulozto. České