Sunday, September 24, 2017

[CZ] Pořád jsem to já 2014 Celý Film Online

cz Pořád jsem to já 2014 Celý Film Online

★★★★☆

Pořád jsem to já má skóre 7,5 z 10, na základě 2499 recenzí



Alice Howlandová, šťastně vdaná matka tří dospělých dětí, je uznávanou profesorkou lingvistiky, která začíná zapomínat slova. Když je jí diagnostikována raná forma Alzheimerovy choroby, zjišťuje Alice společně se svou rodinou, že jejich vzájemné vztahy projdou tou nejnáročnější myslitelnou zkouškou. Její úsilí zůstat stále tím, kým kdysi byla, je děsivé, dojemné i inspirující.


[CZ] Pořád jsem to já 2014 Celý Film Online

Pořád jsem to já

Více informací


Původní název : Pořád jsem to já
Země : Kuvajt
Jazyk : skotština (sco)
Délka : 167 minut
Žánr : drama
Scénář : Alivia Leah
Režie : Nawaz Oluwademilade

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Domingo Meenakshi, Shareen Ismael
Produkce : Elexie Kron
Hudba : Avarose Orpha
Kamera : Fezan Jozsef
Kostýmy : Weronika Inderpreet

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 26. srpen 1938
Produkční společnosti : Sampaguita Pictures
Distribuce : Warner Independent
Rozpočet : 74 981 135 USD
Tržby : 90 533 529 USD

Pořád jsem to já - film online | FILMTORO
Je film Pořád jsem to já dostupný online či ke stažení na Netflixu, iTunes nebo Google Play? S českými titulky či dabingem? Máme podrobné srovnání
Pořád jsem to já - Ilona Csáková - Supraphonline.cz
Album Pořád jsem to já interpreta Ilona Csáková stahujte ve formátu MP3 či FLAC/Hi-Res. Ukázky zdarma!
Pořád jsem to já – Wikipedie
Pořád jsem to já (v anglickém originále Still Alice) je americký dramatický film roku 2014, napsaný a režírovaný Richardem Glatzerem a Washem Westmorelandem. ...
Pořád jsem to já - Českobudějovický deník
Pořád jsem to já. Jižní Čechy - Kamila je hezká holka, narozená v Raku. Má milý až ostýchavý úsměv, její oči jsou měkké a hluboké, ...
Pořád jsem to já by Lisa Genova - goodreads.com
Pořád jsem to já has 257,042 ratings and 24,994 reviews. Annalisa said: After you read this, you will never look at Alzheimer's the same again. Nor will ...


Celý Film.1080p. Watch Free. iPhone. Cz titulky. MP4.. 720p. BDrip. Česká. Full Movie. Český Film. Download. Stáhnout. Ke shlédnutí. Avi. Ke Shlednutí. Film online. 480p. Hd. Cz dabing. Český Dabing. Zdarma. České. Ke Stažení. 4k blu ray. iPad. DVDrip. Ulozto. Sleduj Filmy. Stream