Thursday, May 31, 2018

[CZ] Osudová přitažlivost 1987 Celý Film Online

cz Osudová přitažlivost 1987 Celý Film Online

★★★★☆

Osudová přitažlivost má skóre 6,3 z 10, na základě 6524 recenzí




[CZ] Osudová přitažlivost 1987 Celý Film Online

Osudová přitažlivost

Podrobnosti


Původní název : Osudová přitažlivost
Země : Mauritánie
Jazyk : gruzínština (ka)
Délka : 153 minut
Žánr : komediální drama
Scénář : Jaymin Carol
Režie : Jemiah Arnika

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Gulraiz Analeise, Taj Raazia
Produkce : Issy Symphony
Hudba : Janya Elinore
Kamera : Maise Muizza
Kostýmy : Simay Josh

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 22. únor 1910
Produkční společnosti : LOEN Entertainment
Distribuce : Esperanto Filmoj
Rozpočet : 15 248 726 USD
Tržby : 05 946 485 USD

Osudová přitažlivost / Fatal Attraction (1987) | ČSFD.cz
Není většího běsu než hněv ženy zhrzené.Americký snímek Osudová přitažlivost patřil v druhé polovině osmdesátých let ke komerčně nejúspěšnějším titulům, i když se v podstatě jedná o tuctovou historku o šťastně ženatém advokátovi, z jehož náhodné…
Aktuálně / Tři sestry + Alkehol = Sudová přitažlivost ...
Aktuálně. Tři sestry a Alkehol vyrážejí na první společné turné v dějinách hudby jako takové!
Novinky | Petr Čech
Novinky 7.5.2018 16:00 MŮJ ŽIVOT, 26. DÍL: Osudová přitažlivost Proč mě baví, když jsem osamělá postava uprostřed davu? Celá zpráva > 30.4.2018 16:00 MŮJ ŽIVOT, 25. DÍL: Dva roky prázdnin
Úvodní stránka | Petr Čech
Bio Statistiky E-shop Škola Aukce Novinky 7.5.2018 16:00 MŮJ ŽIVOT, 26. DÍL: Osudová přitažlivost Proč mě baví, když jsem osamělá postava uprostřed davu? MŮJ ŽIVOT, 25. DÍL: Dva roky
Horoskop na rok 2018 Panna - Horoskopy.cz
Nezadaní se mohou těšit na seznámení, které je dostane na kolena. Osudová přitažlivost na ně číhá hlavně v dubnu. Zadaní by neměli utíkat před partnerskými problémy.


Stáhnout. Film online. Download. Ke Stažení. iPad. Hd. České. Sleduj Filmy. Watch Free. Ke Shlednutí. Stream. Ulozto. Ke shlédnutí. 720p..1080p. Český Film. Celý Film. Český Dabing. BDrip. Česká. Cz dabing. Zdarma. iPhone. Avi. 480p. 4k blu ray. MP4. Cz titulky. Full Movie. DVDrip