Monday, March 5, 2018

[CZ] Moulin Rouge! 2001 Celý Film Online

cz Moulin Rouge! 2001 Celý Film Online

★★★★☆

Moulin Rouge! má skóre 7,9 z 10, na základě 8345 recenzí



Paříž, 1900. Byl jeden hoch, zvláštní, okouzlený hoch, smutný pohled měl, byl však velmi moudrý, jednoho zázračného dne potkali jsme se na cestě záhadné a při tom, jak jsme si o mnohém povídali, o bláznech a králích, tak mi pověděl: To nejkrásnější, co můžeš poznat, je lásku dát a v lásce být milován.
Moulin Rouge. Noční kabaret. Tančírna a bordel. Jeho majitelem byl Harold Zidler. Království nočních rozkoší. Nejkrásnější ze všech tam byla žena, kterou jsem miloval. Satine. Byla kurtizána. Prodávala mužům svou lásku. Říkali jí jiskřivý diamant. Byla hvězdou.
Žena, kterou jsem miloval, je mrtvá. Je tomu rok, co jsem přijel do Paříže. Nevěděl jsem nic o Moulin Rouge, Haroldu Zidlerovi ani Satine. Svět žil bohémou a já přijel z Londýna. Na vršku poblíž Paříže stála vesnice Montmartre. Byl to bohémský svět, hudebníci, malíři, spisovatelé. Říkalo se jim děti revoluce. Ano, měl jsem žít bez halíře a měl jsem psát o pravdě, kráse, svobodě a o tom, v co jsem věřil nejvíc ze všeho. O lásce.


[CZ] Moulin Rouge! 2001 Celý Film Online

Moulin Rouge!

Více informací


Původní název : Moulin Rouge!
Země : Rakousko
Jazyk : blablanga
Délka : 148 minut
Žánr : road movie
Scénář : Taz Calin
Režie : Fathia Wiktor

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Imraan Cobain, Shafaq Rekha
Produkce : Sharaine Amadeus
Hudba : Tola Theadora
Kamera : Maise Narcisa
Kostýmy : Affan Corwin

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 24. únor 1961
Produkční společnosti : Saga Studios
Distribuce : Vishesh Films
Rozpočet : 40 565 987 USD
Tržby : 97 247 402 USD

MOULIN ROUGE BRNO | NIGHT CLUB BRNO
Moulin Rouge Brno je night club ve stylu cabaretu kde se nachází až 30 sexy mladých dívek.Moulin rouge najdete v centru Brna na ul.Slovákova.
Divoký západ, indiáni, kovbojové a mexiko - Půjčovna ...
Divoký západ, indiáni, kovbojové a mexiko k zapůjčení online, nebo na naší pražské pobočce.
Vítejte v Divine! - Divine by Dana
Ojedinělý svět skvostných mašliček & potřeb pro dlouhosrstá plemena psů. Podívejte se, co je nového a potěšte své oči.
Kalibr cup
Kalibr cup 2019 Moulin Rouge 19. ročník mezinárodní soutěže středních škol
Víno - Kupmeto CZ - vína červené, růžové, bílé | e-shop ...
Vína a víno z celého světa včetně moravských vín. E-shop kde najdete moravská vína, francouzská, chilská, argentinská. Víno bílé, červené a růžové.


. Film online. Sleduj Filmy. iPhone. Cz dabing. Ke Stažení. Stream. Cz titulky. Ke shlédnutí. Download. České. Celý Film. 480p. Český Dabing. DVDrip. Ulozto. iPad. 720p.1080p. 4k blu ray. Avi. Watch Free. MP4. Hd. Česká. BDrip. Full Movie. Ke Shlednutí. Zdarma. Stáhnout. Český Film