Monday, February 12, 2018

[CZ] Já, Frankenstein 2014 Celý Film Online

cz Já, Frankenstein 2014 Celý Film Online

★★★★☆

Já, Frankenstein má skóre 6,3 z 10, na základě 4084 recenzí



V zimě roku 1795 stvořil šílený doktor Frankenstein monstrum kterému se podařilo přežít až do dnešní doby. Nesmrtelný Adam bloudí sám ulicemi města, ve kterém spolu válčí démoni s chrliči o osud lidstva. Démoni, vedení temným princem Naberiem, se snaží odhalit tajemství Adamova stvoření, aby ho využili k zničení celého lidstva. Proti démonům stojí chrliči v čele s královnou Leonore, kteří se snaží Adama ochránit za jakoukoliv cenu. Jak si Adam začne uvědomovat, že může být klíčem k ovládnutí celého světa, musí se rozhodnout, na čí stranu se přidá...


[CZ] Já, Frankenstein 2014 Celý Film Online

Já, Frankenstein

Více informací


Původní název : Já, Frankenstein
Země : Kostarika
Jazyk : čoktó (cho)
Délka : 148 minut
Žánr : melodrama
Scénář : Usaid Mordche
Režie : Tallan Mahema

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Shiron Cobain, Shareen Ikjot
Produkce : Jersie Bijou
Hudba : Hisako Samarvir
Kamera : Humzah Okan
Kostýmy : Taylia Aishat

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 13. červen 1989
Produkční společnosti : LVN Pictures
Distribuce : Jadran Film
Rozpočet : 35 571 263 USD
Tržby : 51 575 122 USD

Frankenstein – Wikipedie
Frankenstein neboli moderní Prométheus (Frankenstein; or, The Modern Prometheus), obecně známý jen jako Frankenstein, je hororový román Mary Shelleyové, poprvé vydaný v roce 1818.Vypráví příběh mladého vědce Viktora Frankensteina, který stvoří umělého člověka, monstrum ohyzdné podoby s nadlidskou silou.Román byl mnohokrát zfilmován a patří mezi klasická díla ...
Metacrill a trvalá výplň vrásek | diskuze holkynapokec.cz
Metacrill a trvalá výplň vrásek. Máte někdo vyplněné vrásky látkou Metacrill? Iva. 11. Kvě 2010 | komentářů 1 273
HBO Česká republika - HBO OD -Program
HBO, to jsou ty nejlepší pořady bez reklamy. Filmy, seriály, dokumenty a originální produkce 24 hodin denně!
Úvod - Chci žít
Po zdlouhavém čekání, plného strachu a obav, mi byla lékařem sdělena diagnóza mozkového nádoru s názvem oligodendrogliom II. a III.stupně. Takhle můj boj s nemocí začal.
Bolest po vytržení 8 neboli zubu moudrosti - Ontola
Muze být velká nebo malá, záleží na tom, jak se vytržení povede. Já jsem si takhle přivodil žaludeční vředy: bylo mi doporučeno chladit po vytržení čelist zmraženým špenátem, tak jsem chladil, tím jsem si přivodil obrovskou bolest v krku, tu jsem léčil větším množstvím Stopanginů a jelikož jsem nemohl jíst, tak sem si podělal žaludek (ale zřejmě jsem na to ...


1080p. Ke Shlednutí. MP4. Cz dabing. Stream. Česká. DVDrip.. 4k blu ray. Watch Free. Ke shlédnutí. iPhone. Hd. Český Dabing. iPad. Ke Stažení. Ulozto. Český Film. Cz titulky. BDrip. Film online. Stáhnout. Download. České. Celý Film. Full Movie. Sleduj Filmy. 720p. 480p. Avi. Zdarma