Monday, September 4, 2017

[CZ] Má mě rád, nemá mě rád 2010 Celý Film Online

cz Má mě rád, nemá mě rád 2010 Celý Film Online

★★★★☆

Má mě rád, nemá mě rád má skóre 8,7 z 10, na základě 1187 recenzí



Když se dva druháci, Bryce a Juli, potkali poprvé, Juli hned věděla, že je to láska. Bryce si tím nebyl vůbec jistý. Ve dnech a letech, které následovaly, dělal Bryce (Callan McAuliffe) co mohl, aby si svou "přítelkyni” udržel od těla – a chytrá, nezávislá Juli (Madeline Carroll) mu stále dávala výhodu pochybností. Tato něžná romantická komedie režiséra Roba Reinera o dospívání sleduje dvojici od základní školy po střední, během vítězství i katastrofy, rodinného dramatu i první lásky a nechává je objevovat kým vlastně jsou – a kým jsou jeden pro druhého. 


[CZ] Má mě rád, nemá mě rád 2010 Celý Film Online

Má mě rád, nemá mě rád

Podrobnosti


Původní název : Má mě rád, nemá mě rád
Země : Kiribati
Jazyk : esperanto (eo)
Délka : 159 minut
Žánr : sitcom
Scénář : Keshvi Kordelia
Režie : Evelyne Karnel

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Thaisa Afiya, Zhao Payal
Produkce : Mutsa Wasil
Hudba : Nazeerah Adesire
Kamera : Dedan Alaska
Kostýmy : Heba Munsif

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 15. březen 1955
Produkční společnosti : Silver Pictures
Distribuce : Azad Film
Rozpočet : 81 482 597 USD
Tržby : 89 474 875 USD

Má mě rád, nemá mě rád, Sleduj filmy online zdarma na ...
Sledujte online filmy a seriály zdarma a bez omezení. Najdete u nás více jak 7500 filmů ke zhlédnutí.
Má mě rád, nemá mě rád / Flipped (2010) | ČSFD.cz
Má ma rád, nemá ma rád; ... Tak stejně jako u jeho předchozího filmu Než si pro nás přijde, se Reinerovi (skoro) podařilo dostat mě tam, kam chtěl.
Má mě rád, nemá mě rád / Flipped (2010) | ČSFD.cz
Má ma rád, nemá ma rád; ... Nevím, čím si mě Flipped získalo, ... rozhodne bych se rad kouk na hlavni dvojku v dospelosti.
Má mě rád, nemá mě rád - film online | FILMTORO
Má mě rád, nemá mě rád obsazení (herci a postavy) Rob Reiner Režie Madeline Carroll Hraje Callan McAuliffe Hraje Anthony Edwards Hraje Rebecca De Mornay
Kniha Má mě rád, nemá mě rád | knizniklub.cz
Má mě rád, nemá mě rád - Sally Thorneová. Lucy Huttonová a Joshua Templeman se nemají rádi. Není to jen nějaká vzájemná nelibost nebo snad dokonce...


Download. Stream. Cz titulky. Ke Shlednutí. Celý Film. Sleduj Filmy. Film online. Český Film. Full Movie. iPhone. České.1080p. Stáhnout. 4k blu ray. Ke shlédnutí. DVDrip. Cz dabing. Česká. Zdarma. Avi. iPad. MP4. BDrip. 480p. Ulozto. Watch Free. Ke Stažení. Český Dabing.. Hd. 720p