Tuesday, December 26, 2017

[CZ] Já, padouch 2010 Celý Film Online

cz Já, padouch 2010 Celý Film Online

★★★★☆

Já, padouch má skóre 5,5 z 10, na základě 3066 recenzí



Ve šťastném předměstském sousedství, obklopeném bílým plaňkovým plotem a kvetoucími keři růží, stojí černý dům s mrtvým trávníkem. Aniž by to sousedé věděli, hluboko pod tímto domem je obrovský tajný úkryt. A zde nacházíme Grua obklopeného armádou svých uličnických a zlomyslných přisluhovačů, mimoňů, který plánuje tu největší loupež v historii celé zeměkoule. Gru se chystá ukrást Měsíc (ano, Měsíc!). Gru si libuje ve všem špatném. Vyzbrojen svým arzenálem Zmenšovacích paprsků, Mrazících paprsků – mrazáků a obojživelných bojových vozidel poráží vše, co mu stojí v cestě. A to všechno až do okamžiku, kdy se střetne s neochvějným přesvědčením třech malých osiřelých děvčátek, které na něj pohlédnou a vidí v něm něco, co nikdo jiný dosud neviděl: možného tátu.


[CZ] Já, padouch 2010 Celý Film Online

Já, padouch

Více informací


Původní název : Já, padouch
Země : Peru
Jazyk : kokota
Délka : 145 minut
Žánr : komediální drama
Scénář : Emme Vegas
Režie : Keifer Niran

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Ferran Alen, Georg Hameda
Produkce : Alejandrina Madalena
Hudba : Biba Pujan
Kamera : Yekcan Arnoldo
Kostýmy : Kairah Zackaria

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 25. září 1963
Produkční společnosti : DMG Entertainment
Distribuce : Laurel Films
Rozpočet : 71 859 435 USD
Tržby : 03 116 807 USD

Já, padouch - Kinodum.cz
Přehrávač je k dispozici také na telefonu a tabletu. Sledujte Já, padouch online zdarma na Android, iPhone a iPad zařízení s operačním systémem iOS.
Já padouch 3 CZ.avi | Ulož.to
Sleduj online BETA. pouze pro přihlášené uživatele; pro přehrávání je potřeba kredit; po odečtení kreditu sleduj či stahuj video po dalších 24h zdarma
Já-padouch-1-(CZ).avi | Ulož.to
Ulož.to je v Čechách a na Slovensku jedničkou pro svobodné sdílení souborů. Nahrávej, sdílej a stahuj zdarma. Kredit umožní i stahování neomezenou rychlostí.
Já Padouch 3 CZ.avi | Ulož.to
Ulož.to je v Čechách a na Slovensku jedničkou pro svobodné sdílení souborů. Nahrávej, sdílej a stahuj zdarma. Kredit umožní i stahování neomezenou rychlostí.
Vyhledávání - Zkouknito - online videa, online TV ...
Zkouknito je portál, kde můžete sledovat online videa, seriály, televize i webkamery z celého světa.


Celý Film. Download. Ke Shlednutí. Sleduj Filmy. 480p. Zdarma. České. Cz dabing. Avi. Český Dabing. Cz titulky. Stream. DVDrip. Ulozto. BDrip.1080p. Hd. Watch Free. iPad. iPhone. Ke Stažení. Stáhnout. 4k blu ray. Film online. Česká. MP4.. Full Movie. Ke shlédnutí. 720p. Český Film