Thursday, November 2, 2017

[CZ] Chyť mě když to dokážeš 2002 Celý Film Online

cz Chyť mě když to dokážeš 2002 Celý Film Online

★★★★☆

Chyť mě když to dokážeš má skóre 5,2 z 10, na základě 1526 recenzí



Frank W. Abagnale je dnes mužem v nejlepším věku s pověstí špičkového odborníka, ale ještě než dosáhl plnoletosti, tedy jedenadvaceti let, pátrala po něm policie bezmála třiceti států a pro agenta FBI Carla Hanratthyo byl doslova noční můrou. Poté, co se jeho rodiče rozvedli měl pocit , že zůstal sám proti celému světu a musí se bránit ze všech sil. Dělal to způsobem, který bere dech a zároveň svědčí o jeho zcela mimořádných schopnostech. Vyrobit si doklady a udělat se starším byla hračka. Dokázal však proniknout i do řad pilotů jedné z největších leteckých společností, aniž by složil jakékoli zkoušky. Diplom právníka, jak jinak než zfalšovaný, mu otevřel cestu stát se obhájcem a nějaký čas působil i jako dětský lékař na klinice. Žil v luxusních hotelech a procestoval kus světa, protože byl navíc i jedinečným padělatelem šeků. Jeho loupeže vyčíslil zoufalý agent FBI (Tom Hanks), s nímž si Frank dlouho pohrával jako kočka s myší, na závratnou sumu 2,5 milionů dolarů...


[CZ] Chyť mě když to dokážeš 2002 Celý Film Online

Chyť mě když to dokážeš

Více informací


Původní název : Chyť mě když to dokážeš
Země : Turkmenistán
Jazyk : jorubština (yo)
Délka : 157 minut
Žánr : hororová komedie
Scénář : Regenia Ameliah
Režie : Doreen T.J.

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Marielle Ritik, Rolf Clemence
Produkce : Nayomi Yasmeenah
Hudba : Dharamveer Keyarna
Kamera : Limara Dior
Kostýmy : Sarmad Kaushik

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 16. říjen 1954
Produkční společnosti : Huayi Brothers
Distribuce : World Wide
Rozpočet : 45 816 332 USD
Tržby : 18 524 494 USD

Chyť mě, když to dokážeš / Catch Me If You Can (2002 ...
Frank W. Abagnale je dnes mužem v nejlepším věku s pověstí špičkového odborníka, ale ještě než dosáhl plnoletosti, tedy jedenadvaceti let, pátrala po něm policie bezmála třiceti států a pro agenta FBI Carla Hanratthyo byl doslova noční můrou.
Chyť mě, jestli na to máš - česká premiéra v Plzni ...
Muzikál Chyť mě, jestli na to máš (Catch Me If You Can) o jednom z nejslavnějších podvodníků světa, Franku Abagnalovi, inspirovaný filmem společnosti DreamWorks v režii Stevena Spielberga z roku 2002, vstoupil českou premiérou dne 2. prosince 2017 na prkna plzeňského Divadla J. K. Tyla. Frank Abagnale junior se narodil 27.
Leonardo DiCaprio – Wikipedie
Režiséry, kteří mu pomohli ve třetím tisíciletí odpíchnout se ode dna, byli Steven Spielberg a Martin Scorsese.První jej obsadil do své kriminální komedie Chyť mě, když to dokážeš (2002), ve které obdržel roli Franka Abagnalea Jr., mladistvého podvodníčka, který si svým šarmem a sebevědomím podmaňuje všechny okolo ...
Mladá kámoška – Erotické povídky
Dorazil jsem k Majce odpoledne. Nepozvala mě dál, ale řekla, že musí do jednoho bytu vedle na sídliště. To je škoda, fňuknul jsem. Myslel jsem, že budeme spolu u tebe.“
Divokej bill
Hudební anketa Žebřík - 3 nominace !!! 4.2.2018 V nominačním - 1. kole - tradiční hudební ankety Žebřík, kterou pořádá časopis Report, jste nás svými hlasy nominovali ve 3 kategoriích do TOP 5!


DVDrip. Česká. Ulozto. Cz titulky. Avi. Watch Free. Ke Stažení. Stáhnout. Český Film. Full Movie.. Ke shlédnutí. MP4. BDrip. 720p. Zdarma. iPhone. Ke Shlednutí. Cz dabing. iPad. Český Dabing.1080p. Celý Film. Hd. 4k blu ray. Sleduj Filmy. České. Download. Stream. 480p. Film online