Friday, September 29, 2017

[CZ] Jak jsem balil učitelku 1998 Celý Film Online

cz Jak jsem balil učitelku 1998 Celý Film Online

★★★★☆

Jak jsem balil učitelku má skóre 8,6 z 10, na základě 6020 recenzí



Rushmore je příběhem nadaného a rebelantského teenagera Maxe Fischera (Jason Schwartzman), studenta desáté třídy elitní Rushmorské akademie. Redaktor školních novin, kapitán nebo prezident nespočetných klubů a spolků, je zároveň jedním z nejhorších studentů ve škole, nad nímž neustále visí hrozba vyhazovu. Jeho svět se otřese, když se Max zamiluje do učitelky prvního ročníku slečny Crossové (Olivia Williams) a chce na její počest postavit akvárium. O její přízeň však musí soupeřit se svým přítelem, ocelářským magnátem panem Blumem (Bill Murray), bohatým otcem jeho dvou spolužáků.


[CZ] Jak jsem balil učitelku 1998 Celý Film Online

Jak jsem balil učitelku

Podrobnosti


Původní název : Jak jsem balil učitelku
Země : Východní Timor
Jazyk : asturština (ast)
Délka : 156 minut
Žánr : romantická komedie
Scénář : Masiey Jacobie
Režie : Zemira Dorotha

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Kalle Success, Aloniab Hameda
Produkce : Yosif Ephrem
Hudba : Eseld Nastaho
Kamera : Peggie Luz
Kostýmy : Farzan Diren

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 22. červenec 1964
Produkční společnosti : Coridel Entertainment
Distribuce : Suresh Productions
Rozpočet : 71 415 485 USD
Tržby : 28 441 323 USD

Wes Anderson | ČSFD.cz
Wesley Wales Anderson se již od dětství zajímal o film. Natáčel filmy na Super-8 kameru, ale také režíroval školní divadelní představení. Jako student filozofie našel spřízněnou duši ve spolužákovi Owenovi Wilsonovi.
Poprvé | erotickepovidky.biz
Po rozvodu jsem si brzy našla mladičkého přítele. I když jsem dříve nebyla sexuální přebornice, s Martinem bych mohla šoustat snad od rána do večera a od večera do rána.
Owen Wilson | ČSFD.cz
Nepatří sice k největším filmovým hvězdám v Hollywoodu, ale přesto už dnes existuje opravdu málo lidí, co by ho neznalo podle jména. Owen Wilson je totiž už několik let celosvětově známý jako komik (je jedním z členů bandy Frat Pack) a jako jeden z…
Má tě rád? | Proslečny.cz
ÁÁÁch jo, ty kluci. Říkáte si o články s nima čím dál tím více, takže mě nezbývá než testovat to na příteli a na cizích:D (samozřejmě takový poloviční vtip).
SEZNAM FILMŮ • Dabingforum.cz
Seznam filmů v databázi Dabingforum.cz & "Che" Guevara / El 'Che' Guevara "Defektiv" Boone / Where's Marlowe? "Mrtvý" boss / Mad Dog Time "O" / O


Ke Shlednutí. 4k blu ray. Ke shlédnutí. Film online. České. Stream. Sleduj Filmy. Ke Stažení. MP4. 720p. Download. Full Movie. Avi. Cz dabing. Hd.1080p. 480p. iPad. Zdarma. Český Dabing. iPhone. Český Film. Stáhnout. Celý Film. BDrip. DVDrip. Ulozto. Česká. Cz titulky. Watch Free.